

Labels bestellen
Zodra u bent geregistreerd als innamepunt, worden de labels automatisch opgestuurd naar het opgegeven postadres. Op basis van dat label blijft in de hele keten bekend bij welk innamepunt de zak vandaan komt en aan wie er uiteindelijk vergoed wordt.
Een label bestaat uit drie onderdelen: een grote sticker voor de sluitstrip, een kleine sticker voor de administratie van het innamepunt en een kleine sticker voor de administratie van de leverancier/(dranken)groothandel. Het volledige proces van bestellen tot ontvangst van de labels duurt gemiddeld een week.
Opmerking vooraf
U kunt alleen labels bestellen als uw aanmelding volledig is afgerond en nadat u de eerste set labels ontvangen heeft. Vanaf dat moment kunt u het klantnummer gebruiken om extra labels te bestellen. In de praktijk is dat meestal niet nodig omdat de labels automatisch worden aangevuld en opgestuurd.
Bestelformulier
U krijgt automatisch nieuwe labels toegestuurd op basis van uw gebruik. Als u toch al eerder nieuwe labels nodig hebt, kunt u extra labels bestellen via onderstaand formulier. Let op: u kunt alleen labels bestellen met uw bestaande klantnummer.