Na registratie worden de labels opgestuurd naar het opgegeven postadres. Op basis van dit label blijft in de gehele keten bekend van welk innamepunt de zak komt en dus hoeveel er uiteindelijk vergoed wordt. Een label bestaat uit 3 onderdelen: een grote sticker voor op de sluitstrip. Een kleine sticker voor de administratie van het innamepunt en een kleine sticker voor de administratie van de grossier.

 

Houd er aub rekening mee dat het proces, tussen bestellen en ontvangen van de labels, gemiddeld een week duurt.

Bestel labels

  • U krijgt automatisch periodiek nieuwe labels toegestuurd op basis van uw verbruik. Mocht u de labels kwijt zijn of tekort komen, kunt u hier extra labels bestellen. Vul aub onderstaand formulier in. De velden met * zijn verplicht.

  • Voer hierboven de 7 cijfers in waaronder u geregistreerd bent bij Statiegeld Nederland
  • Indien bedrijfsgegevens niet overeenkomen met informatie op huidige labels, vul hier onder dan de correcte gegevens in.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.