Na registratie worden de labels opgestuurd naar het opgegeven postadres. Op basis van dit label blijft in de gehele keten bekend van welk innamepunt de zak komt en dus hoeveel er uiteindelijk vergoed wordt. Een label bestaat uit 3 onderdelen: een grote sticker voor op de sluitstrip. Een kleine sticker voor de administratie van het innamepunt en een kleine sticker voor de administratie van de grossier. Het volledige proces van bestellen tot het ontvangen van de labels duurt gemiddeld een week.

 

Let op: U kunt alleen labels bestellen als uw aanmelding bij Statiegeld Nederland volledig is afgerond en u de eerste set labels ontvangen heeft. Nadat u deze labels heeft ontvangen kunt u het specifiek klantnummer dat hierop vermeld staat gebruiken om nieuwe labels te bestellen. Indien u nog niet bent aangemeld kunt u dat via deze link doen.

Bestel labels

  • U krijgt automatisch periodiek nieuwe labels toegestuurd op basis van uw verbruik. Mocht u de labels kwijt zijn of tekort komen, kunt u hier extra labels bestellen. Vul aub onderstaand formulier in. De velden met * zijn verplicht.

  • Voer hierboven de 7 cijfers in waaronder u geregistreerd bent bij Statiegeld Nederland
  • Indien bedrijfsgegevens niet overeenkomen met informatie op huidige labels, vul hier onder dan de correcte gegevens in.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.